Strona korzysta z plików cookies w celu poprawnego wyświetlania treści i realizacji usług. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

mapa strony

Polityka Jakości


Nie idziemy na skróty, pracujemy z pasją i zaangażowaniem w trosce o zadowolenie i zaufanie naszych Klientów.

 

Zapewniamy naszym Klientom usługi produkcyjne realizowane
z zachowaniem wysokich standardów jakościowych, przy zastosowaniu nowoczesnych i innowacyjnych technologii.

Nadrzędnym celem działalności Ośrodka Badawczo-Produkcyjnego Politechniki Łódzkiej ICHEM sp. z o.o. jest spełnienie oczekiwań klientów w zakresie bezpieczeństwa zdrowotnego produkowanych wyrobów,
w celu wypracowania stałych, długotrwałych i obustronnie korzystnych kontaktów, opartych na wzajemnym zaufaniu, szacunku i lojalności.

Każdy pracownik ICHEM-u stale dba o dobry wizerunek firmy i jest odpowiedzialny w zakresie wyznaczonych mu zadań za jakość produktów
i usług, mając świadomość uczestnictwa w budowaniu konkurencyjności
i przyszłości firmy.

Do realizacji celów Polityki stosuje się opracowaną Księgę Jakości, procedury, instrukcje oraz obowiązujące przepisy prawne, dotyczące wprowadzania wyrobów spożywczych  suplementów diety, żywności funkcjonalnej i wyrobów medycznych do obrotu.

Politykę Jakości realizujemy obecnie w oparciu o wdrożony
i udokumentowany zintegrowany System Zarządzania Jakością
– zgodny z wymaganiami następujących standardów:

 

  • PN-EN ISO 9001:2015
  • PN-EN ISO 22000:2006
  • PN-EN ISO 13485:2012
 
Powyższą Politykę Jakości zatwierdził Zarząd ICHEM sp. z o.o.